Lång dag

Blev kvar i Horred från klockan 10 till 4. Alex skötte sig jättebra förutom lite tjatter ibland som överröstade chefen :). Vid halv tolv somnade han i min famn. Perfekt för då bjöds det på mat. Potatisgratäng, skinka och sallad. Skitgott var det. Alex fick sova på en soffa. Jag hade tänkt åka och hälsa på några vårdtagare när han vaknade. Så blev det inte för Alex sov i över två timmar. Trött av alla ansikten som pratade med honom och bar honom.

Efter mötet åkte vi och hämtade Hannes hos dagmamman (Emmelie var också i Horred och jobbade under mötet) och satte oss på gården med lite fika. Alex faster Felicia var på gården och lekte, så alla ungar tog hand om honom en bra stund.

Sedan blev han trött igen och sov mellan 18-20, så vem är vaken och super pigg nu? ja ni kan ju gissa.
Niclas är ute och målar staketet, jag började förut, men tröttnade fort :P. Sen fattade ju inte jag att man ska spä ut färgen med vatten så det går lättare att måla.

Tänkte jag skulle betalat räkningar nu men swedbank verkar vara överbalastat, konstigt, konstigt :P

Kommentarer
Postat av: BeckaHBitcH.se - triss i gossar

Mysig dag ju :-)

2010-05-27 @ 22:32:17
URL: http://beckahbitch.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback