Kaffe...

har blivit många koppar kaffe idag känner jag. Gick upp och drack två koppar, sedean kom Emmelie och då drack jag en till. När Alex somnat åkte jag till Maria (pappa är hemma) och drack en till. När jag var där ringde Niclas och sa att hans farmor och farfar kommit på besök. Jag åkte hem och drack en till :).


BLÄÄÄÄÄÄÄÄ! jag gick för att se vad Alex håller på med. Då sitter han bredvid toaletten, båda locken var uppfällda och han sitter och suger på kanten!!! FY FAN VAD ÄCKLIGT! Borsta tänder på han nu!

Kommentarer
Postat av: BeckaHBitcH.se - triss i gossar

LOL toaletten ;-) bra att du har en liten städare :-P

2010-05-13 @ 15:21:09
URL: http://beckahbitch.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback