Jahapp

Jag undrar vart min svärmor tagit vägen. Hon skulle ringa mig runt tio idag. Vi skulle ta en promenad och sedan färga hennes hår. Ringde dit vid elva, men ingen svarade...hmm... konstigt.

Jaja, nu kommer Maria snart på kaffe i alla fall.

Precis nu ringde hon, svärmor. Hon hade dammsugit och inte hört :). Alex somnade nyss så jag får gå bort dit sen och färga hennes hår och dricka kaffe.

Dom håller på och måla om våran gård här nu. Den är Rosa nu och ska bli grå. Våran länga ska tydligen bli väldigt ljus grå hörde jag idag. Grå är helt okej, däremot ska dörrarna bli bruna. Hur tråkigt är inte det??

Niclas gjorde en häftig fotografering på våran gård. Vi bor på hörnet där det hänger en svensk flagga.

Klicka på länken och ta en tur på gården :P När bilden öppnats håll muspekaren över och klicka igen så förstoras den :)

http://data.fuskbugg.se/skalman01/----rosa.jpg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback