Inte sova

Min lilla kille tänker inte bli trött idag. Han sitter här i mitt knä, hur pigg som helst. Han vill gärna slå och knappa på tangenterna. Då var hans mamma så smart förstår ni, så hon hämtade ett gammalt, trasigt tangentbord och satte framför sitt. Så nu kan Alex sitta och slå och knappa hur mycket han vill utan att det förstör för henne :)



Imorgon ska jag städa för det har jag struntat i totalt idag. Sen ska vi antagligen träffa Beckah och Elmer, ska bli trevligt.

Ska försöka få busen i säng nu.
God natt!


Kommentarer
Postat av: BeckaHBitcH.se - triss i gossar

Har två JOBBIGA ungar som vaknar om och om igen! Nu ligger de och gnäller för 4.e gången! blir gaaalen! har en massa att göra innan jag kan lägga mig. Vi ses imorgon :-)

2010-05-17 @ 00:34:53
URL: http://beckahbitch.se
Postat av: madeleine

Hejsan hur är läget med er? Haft en bra helg?

2010-05-17 @ 07:01:49
URL: http://myddis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback