God morgon

Tydligen var det för mycket begärt att hoppas på lite sommar. En och en halv dag, det var allt. Tack för den!
Var inne på smhi och kollade 5-dygns prognosen. Lite sol i helgen sedan var det reg, regn, regn igen. Jag hoppas dom har FEL.

En liten tjattrig unge väckte mig klockan 8 idag. Jag har ganska tur med det där ändå. Han vill åtminstone inte upp klockan fem. Jäkla tur för då hade jag varit död vid det här laget. Gillar inte att lägga mig tidigt på kvällen, men det får jag göra snart i vilket fall. 1 månads ledighet kvar. Ska bli kul att jobba igen samtidigt som jag inte vill vara utan Alexander, men sånt är livet. Till hösten blir det dagis i vilket fall.

ska föröka få tag i min chef nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback