Gäsp!

Idag är jag sjukligt trött. Smart som jag är satt jag och spela betapet till halv två inatt. Alex vaknade vid sex och fick välling sen sov han till åtta. Föööör lite sömn för mig. Jag försökte vila medan han sov middag, men jag kunde inte somna.

Har varit ute en del idag ändå. Morgon kaffe hos Emmelie först, sedan gick vi till shell. Efter lunch var vi på hundgården med svärmor och medan Niclas dammsög var vi ute på gården och tjötade med grannarna. Alex fick fara runt i gåstolen :)

Nu sover han ige noch jag har diskat och hängt tvätt. Ska grilla lite fläskfile och grönsaksspett om en stund. Ska bara se om Maria och Fredrik vill vara med först.



Kommentarer
Postat av: BeckaHBitcH.se - triss i gossar

Götte-middag :-)

2010-05-22 @ 18:07:43
URL: http://beckahbitch.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback