CANON EOS 550D

Min vän Beckah är anmäld hos Smartson som testpilot. Nu har hon fått ett erbjudande om att kanske få testa kameran CANON EOS 550D. Testpiloterna får under en månads tid testa kameran och bedöma den.
Det bästa av allt, man tävlar i lag om 2 och 2 och blir man utvald får man behålla kamerorna! Jag är Beckahs lagkamrat. Teamet heter såklart:




Älskar att fota både innomhus och ute. Suktar oerhört efter en sådan här kamera. Hade varit en dröm att få en sådan här. Då kunde jag dessutom plocka upp all fotkunskap jag fick från gymnasiet då jag gick media linjen.  Vi har även grymma möjlighter med tillgång till fulländad fotostudio i hemmet och hjälp från min pojkvän som är hobbyfotograf.  Objekten vi har att fotografera är också utomordentligt fina :)



Vill du och en kompis anmäla er till tävlingen om att få bli testpersoner till en CANON 550D?
Klicka här:
http://www.smartson.se/testpilot-550D.html

Sista ansökningsdag är: 30 maj




Kommentarer
Postat av: BeckaHBitcH.se - triss i gossar

GILLA! :-)

2010-05-23 @ 13:06:41
URL: http://beckahbitch.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback