Bio

Igår åkte jag och Maria in till Borås för en bio kväll. Åt först en god pizza på Granada. Proppmätta var vi såklart tvungna att köpa lite popcorn och godis också. Det Måste man ha på bio :P. Såg Sex and the City 2 och den var kanon bra. Karaktärerna var roliga som vanligt och handlingen bra. Sevärd film!



Idag bär det av till Kungsbacka för födelelsedags kalas, Pappa har fyllt 45 och brorsan 22. Blir käka grillat och umgås. Ska bli mysigt, men jag är dötrött idag. Alex har åkt på förkylning med hosta igen. Han sov dåligt inatt. Vaknade flera gånger och grät. Han fick ligga jämte mig sedan, men hans hosta störde sömnen en del. Stackars mitt hjärta!

Nu är det dax att ta en dusch och fixa iordning sig lite.

Ha en underbar lördag.

Kommentarer
Postat av: BeckaHBitcH.se - triss i gossar

krya på dig Alex. men ååå vilken trevlig kväll ni verkade ha igår avis :-)

2010-05-29 @ 12:20:49
URL: http://beckahbitch.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback