11.20

Oj oj oj, så här änge har jag inte sovit på väldigt, väldigt länge! Sköööööönt.

Det blev en lugn trevlig kväll igår. Vi åt grillat och färskpotatis, mumms. Jag drack bara några cider och en grogg. Vi satt ute på deras inbyggda altan och pratade. Började släktforska i Niclas familj för att reda ut vilka dom verkligen var släkt med hit och dit. Ha ha, blev ett jäkla kackel om detta :P
Pratade lite med min lilla son i telefonen också. Han hade det jätte bra, morfar busade med honom :P

Imorse vaknade jag som vanligt klockan åtta. Titta ner i spjälsängen som var tom och "Bamse måste snart ut" flög förbi i huvudet. Haha, man är som en inställd robot. Nu ska jag bara dricka lite kaffe och få i mig nån macka, sedan ska vi till Kungsmässan. Niclas behöver ett par jeans och sen ska vi hämta Alex. Ska försöka tigga till mig lite middag också :P


:)

Kommentarer
Postat av: BeckaHBitcH.se - triss i gossar

Låter som en myskväll :-)

2010-05-16 @ 13:40:36
URL: http://beckahbitch.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback