www.gratisbio.se

Gick precis med i en toppen sida som heter gratisbio.se där kan du samla enkla poäng för att sedan byta ut mot presentkort, biobiljetter m.m Allt du behöver göra är att klicka lite här och där. Delta i tävlingar, besöka hemsidor etc. It´s a peace of cake!

Perfekt för mig som älskar att se storfilmer på bio och shoppa till både mig och sonen :). Nu kan jag samla poäng och handla lite billigare. Grattis är gott! Ni kan också gå med genom ett enkelt klick på länken nedan. Då blir ni också värvade utav mig och får 75 poäng i stället för 50 som start. Vid 200 poäng kan du beställa din första gåva.

Happy free shopping!


Kommentarer
Postat av: BeckaHBitcH.se - triss i gossar

I like! :-)

2010-03-21 @ 01:41:14
URL: http://beckahbitch.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback