Trött, tröttare, tröttast.

En riktig tröttis dag idag. Jag är helt slut. Alex är trött, men ligger i sin säng och flänger hit och dit. Lille Elmer var trött när vi skulle fotografera. Får kanske bli att göra om det snart. Trevligt att ha dom här på besök iaf.

En annan sak som är trevlig är att få höra Alex säga mamma. Kommer oftare nu och idag har det varit några gånger då han inte har varit jätte arg iaf ;).

Nu tänkte jag strax se på greys avsnnittet jag missade igår. Var ju i Kinna med Emmelie och min friend Ozza. Vi spelade bingo och det gick skiiiiit. Lite synd, men fick komma iväg en stund och det är alltid skönt. Kul att träffa Ozza med, blir inte så ofta sedan jag flyttade och blev mamma och allt.


Vackraste hjärtat <3

Kommentarer
Postat av: BeckaHBitcH.se - triss i gossar

Sååå söt och charmig :-) asgarvade åt Elmer hahaha mmm mysigt är det att höra "Mamma" fast det oftast är när de är på lite sämre humör :-P

2010-03-11 @ 22:48:55
URL: http://beckahbitch.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback