Tanden är här!

Nuså har äntligen Alexanders första tand tittat fram. Han har ju knappt låtit mig titta, men han drack vatten ur ett glas idag. Då hörde jag hur det sa klink, klink mot kanten :P. Sen höll jag honom under en lampa och fick mig en titt på det vita lilla strecket. Sju månader blev det på första tanden. Mycket tidigare än vad jag väntat med tanke på hans gener :P

Idag har vi varit och hälsat på Niclas farmor och farfar. Tittade på massa bilder från när Niclas var liten. Han och Alex är riktigt lika. Fast min son är mycket, mycket sötare ;).

Var även inne på Blomster jätten en sväng igen och tittade runt. Jag är så inrednings sugen, men det får vänta. Har inge peningar heller för den delen.

Sitter och letar lite efter bilbarnsstol till Alex också. Dags att byta nu snart. Det är inte billigt direkt. Den billigaste nya jag hittade var på 1700. Ska eventuellt ta en dag in till babyproffsen och titta lite. Undrar om inte dom får in begagnade?? Om inte annat så har dom rea ibland. SKa ta mig en titt på tradera med, men där kan man inte vara riktigt säker på att dom inte är för gamla eller har blivit krockade. Man får hoppas att folk som själva har barn har mer vett än att sälja en krockad stol till någon annan. But you never know.


Kommentarer
Postat av: Michaela

Kan tipsa er om att hyra bilbarnstolar från if. Det är billigt o bra. Spelar ingenroll om man har dom som försäkringsbolag eller inte. Vi har steg nr två till Jesper och den är kanonbra. Sen när detär dax att byta igen så skickar man tillbaka den man har o så får man nästa, som man dock får behålla sen.. Ett tips bara..

2010-03-21 @ 21:33:06
URL: http://Jesper090102.blogspot.com
Postat av: BeckaHBitcH.se - triss i gossar

Yey! Grattis till bissingen :-)



Nej stolarna är verkligen inte gratis :-/ jag har faktiskt chansat, den ena av våra stolar är köpt genom blocket.se men jag har synat den noga och finner inga fel. Vi får hoppas den är okrockad.

2010-03-21 @ 23:31:43
URL: http://beckahbitch.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback