Start på veckan

Nu är det nya vecka. Har en del att göra och se fram emot.

Måndag: Posta brev, gå långpromenad
Tisdag: Klippa mig 11:00 i Kinna
Onsdag: *hemligt* tillsvidare, fika hos svärmor -Ola fyller år.
Torsdag: Niclas får lön :P
Fredag: Jag fyller år och jag får föräldrarpenning
Lördag: Kalas hos mamma och pappa, göra smörgåstårta, Middag och Bio med älskling och kanske Emmelie och David på kvällen. Alex ska vara hos mormor och morfar.
Söndag: Mamma och pappa kör hem min älsklings plutt igen!

Får eventuellt besöj av min farmor och farfar också tisdag eller onsdag.

Sådär. Kommer nog bli en fin fin vecka förhoppningsvis. Ser mest fram emot Onsdag och Lördag.

Kommentarer
Postat av: BeckaHBitcH.se - triss i gossar

Bra vecka :-) vi kanske kan ses något med grabbarna? Imorgon ska jag ner till öppnis men det är ju när du klipper dig men sen kanske? Om du vill.



eller om jag och bellen kommer en kväll så man kan fota också. kunde varit kul förresten att kasta in båda grabbarna på ett par bilder som kompiskort :-)



FYLLER DU ÅR? Emmelie skrev ju det i en kommentar ;-) är det vad som är hemligt? :-)

2010-03-22 @ 12:25:09
URL: http://beckahbitch.se
Postat av: nina

Jasså det säger du:)

2010-03-22 @ 15:49:08
Postat av: BeckaHBitcH.se - triss i gossar

Ungefär halv 12 brukar jag gå :-) vi får höras :-)

2010-03-22 @ 15:51:25
URL: http://beckahbitch.se
Postat av: Johanna

Ja mamma det sa du när jag frågade att ni kunde :)

2010-03-22 @ 16:11:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback