Solenergi?

Någonting har gjort att jag tagit mig igenom denna dagen och fått mer gjort än normala dagar. Trots att jag har varit fucking skittrött hela dagen :)
På förmiddagen begav jag mig ut, hunden behövde rastas. Bestämde mig när jag kom ut i det soliga vädret för att promenera till affären. Behövde ändå köpa toapapper och mjölk. Naturligtvis blev det mer än så... tung vagn igen :P


Bamse räcker ut tungan åt att han fick vänta utanför affären :)


På vägen hem gick jag och tänkte "Jag vill bara sova, gud vad jag vill sova, sova". Alex sov i vagnen på vägen hem så jag visste att det skulle vara kört för min del. Väl hemma packade jag upp varaor och värmde upp färdiga baguetter till lunch. Sen höll jag då banne mig igång resten av dagen. Jag tvättade, diskade, dammsög, vek tvätt, hängde tvätt och hade hela tiden hand om Alex såklart som skulle ha mat, byta blöja och underhållas.
När hemmet var färdigt klädde jag på skrutten och åkte iväg till Kinna. Handla födelsedags present till Felicia, gick in på expert och beställde foto som skulle ta en timma. Då åkte vi till Maria och tog en kaffe under tiden.

Väl hemma igen somnade Alex. Jag hängde upp en till tvätt och slängde mig sen på sängen. Sov en kort stund sen var det bara till att börja laga mat. Kyckling och sallad i tortillabröd med vitlökssås.. det var smaskens!

Ikväll ska vi se på film. New Moon igen för den är braaaaaa :) Edward here i come ;)


Kommentarer
Postat av: BeckaHBitcH.se - triss i gossar

Full fart idag :-)

2010-03-06 @ 00:12:20
URL: http://beckahbitch.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback