Snoris och hostis

Ja så var det dags för ännu en förkylning hos lillpojken. Inatt har varken jag, Niclas eller han fått någon vidare sömn. Jag tror Alex vaknade av sin hosta minst 10 gånger. Vi också då naturligtvis. Var ganska så trött imorse om man säger så. Men eftersom det är en fin och solig dag fick jag ändå energi. Här har städats och tvättats och jag har till och med gått på två långpromenader. Nu sitter jag och tänker på att jag är sugen på något gott :P Kanske skulle ta och baka?? mmm får se hur det blir med det.

Måste skicka efter lite förstoringar nu av Alex bilder. Älskar denna:



Så jävla underbart fin son jag har :D

Kommentarer
Postat av: BeckaHBitcH.se - triss i gossar

Visst är den fantastiskt fin! Om du ser på bilderna på båda så hittar du vilken jag klippt ut den ifrån. Han var så otroligt söt där att jag var tvungen såklart :-)



Trist med förkylning :-/ fast då kommer det nog poppa upp en till tand.

2010-03-31 @ 02:14:18
URL: http://beckahbitch.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback