Promenad

Började dagen med en promenad tillsammans med svärmor. Gott att vara ute nu när solen skiner. Vi gick en halvtimmas runda och avslutade med lite kaffe hos henne. Alex åt smörgås och drack vatten.

Kvart över tolv mötte jag upp Maria i hundgården. Hon hade med sig kaffe på termos, så vi stod där och tjötade i en timme. Nu är jag hemma igen och plågas med tanken på den enormt stora disken som står och väntar. Blev ju en massa besökare igår och jag orkade inte engagera mig i disken då. Dammsugas behövs också. Bamse dra in så jäkla mycket sand i sina tassar. Har verkligen ingen lust med städ idag. Så förbannat tråkigt.

Denna veckan har inte mycket att erbjuda. Ingenting planerat faktiskt. Får se vad man kan hitta på.

Beställde nya linser som kom hem för ett tag sen. Månadslinser som man kan ha på dygnet runt. Av snålhet beställde jag en billigare variant än jag brukar. Det är ju ändå exakt samma styrka på dom, MEN, satte på mig dom idag och jag ser fan hur suddigt som helst. Jävla skit linser! Även om dom var billigare så kostade dom med. Jag blir så trött på sån skit!
'
disken var det ja...

Kommentarer
Postat av: BeckaHBitcH.se - triss i gossar

Vaddå, disk och städ är väl underbart? ;-) linser ja, det skulle jag vilja testa, fast inte kassa linser då förstås :-)

2010-03-15 @ 18:48:04
URL: http://beckahbitch.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback