Nya tider

Här var det visst slut på sovmornar. Alex har gått och lagt sig runt nio tiden ett bra tag nu. Jätte skönt att det blivit lite rutin på läggningen. Han hade även fortsatt med att äta välling på morgonen och sen somna om. Inte nu längre inte. Klockan 6-7 är han pigg och vaken. Äter sin välling och fortsätter tjattra :). Bara till att kliva upp. Jag förstår inte vad han ska upp och göra iof. Det tar väl nån timma, inte ens det innan han börjar gnugga sig i ögonen igen. Igår gick jag och la mig med honom igen vid 8 så sov vi till 10. Dumt egentligen för man blir bara slö.

Men jag tog mig ju ut igår iaf. Promenad och sen städade jag. Riktigt tråkig dag var det faktiskt. Sådana finns det gott om ;)

Idag går första promenaden ner till apoteket. Ska köpa p-piller. Här ska inte bli några barn förän han är typ två :) Hade spiral tidigare, men tog ut den härmomdagen. Det var för övrigt en barnmorske student som skulle göra detta. Jag fick bita ihop medan hon greja och greja, men inte kunde hitta den. Tillslut fick den vanliga barnmorskan göra det iaf och det kändes ingenting. Hade varit snabbt och smärtfritt om hon gjort det från början. Men, men jag har inget emot att vara försökskanin :D

Här kommer min lilla inrullandes i datorrummet. Han har lyckats styra sig hela vägen från vardagsrummet och hit i gåstolen. Det är inte så långt. Efter vardagsrummet kommer hallen och där går dörren in i datorrummet. Men han behöver göra några svängar på vägen iaf :)

Hoppsan, nu snurrade han på rattarna till elgitarrs förstärkaren. Älskling, bäst att du kollar den innan du sätter på nästa gång :P






Kommentarer
Postat av: BeckaHBitcH.se - triss i gossar

Morgonstund har guld i mund ;-) haha kul förresten med en elev grävandes där nere hehehe

2010-03-04 @ 08:27:43
URL: http://beckahbitch.se
Postat av: Johanna

Haha, ja det var rikitigt trevligt det där...hmm... :D

2010-03-04 @ 08:46:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback