klippning!

För en gångs skull blev jag riktigt nöjd hos frissan idag. Jag brukar vara hard to please :). Men hon lyssnade jätte bra. Det är fortfarande rätt så långt (så långt som gick att behålla, topparna var rätt så slitna) och det är rejält uppklippt. Precis som jag ville ha det. Då är det värt pengarna :). Tyvärr har mitt hår blivit väldigt torrt och slitet efter graviditeten. Måste köpa inpackning och försöka få tillbaka glansen.

Alex skötte sig bra hos farmor som passade honom under tiden. Han bara tjötar och tjötar hela tiden :) Allt är lek och bus. Han är en glad och charmig prick min son. Mamma älskar homnom mest i hela världen!!

Nu ska vi ta en liten tupplur tillsammans. Vila ut oss så Alex orkar leka med Elmer ikväll. Dom ska komma och hälsa på och eventuellt fota igen om Elmer är på glatt humör och Niclas kan. Tänkte vi skulle ta lite kompiskort på killarna också. Blir nog najs!


Får se om jag lägger upp någon bild på klippningen. Håret blev ju najs men jag ser fortfarande ut som bajs. Hahaha

Kommentarer
Postat av: Emmelie

Nice, måste kolla dej sen :) När skulle Johannes o Alex ta kompis kort då? :S

2010-03-23 @ 16:31:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback