Inredning

Nu när man har ett litet barn så är det klart att han också ska få lite inredning i hemmet. Jag fick en förvarings hylla idag utav en vän. Jättebra att stoppa alla Alexanders leksaker i. Ser mysigt ut tycker jag. Märks mer att man har barn när grejerna syns lite grann. Så ska det vara tycker jag :)



Dagen i övrigt började som dom flesta andra dagar. Alexander vaknade vid halv åtta och fick välling. Inatt har han inte vaknat en enda gång så jag fick sova i alla fall 6,5 h i sträck. Mycket ovanligt :). När vi var uppe och påklädda gick vi över till Emmelie och det vanliga morgonkaffet med henne och Suss. Nu har jag städat lite grann. Lillen sover och jag sitter här som vanligt. Snacka om att livet går på rutin. Det gör det iof när man jobbar också. Det är bara att inse. Livet är en vardag, rutin, samma, samma. Ibland händer något nytt som varar en kort stund, sen är det samma igen :).

Idag kommer eventuellt min kompis Ozza från Kungsbacka hit. Vi ska spela lite Bingo i Kinna. Lurat med henne i träsket stackaren ;).




Kommentarer
Postat av: BeckaHBitcH.se - triss i gossar

Livet är tråååkigt, ja :-P



Blev kanon med hyllan ju! :-)



Jo, jag bestämmer gärna någon foto-dag när det passar dig och Nicklas, hyfsat snart då hehe :-)

2010-03-10 @ 13:45:16
URL: http://beckahbitch.se
Postat av: BeckaHBitcH.se - triss i gossar

Det funkar nog både kvällar och helger bara inte Elmer är för trött på kvällen. Han brukar äta gröt och sen lägga sig typ 19 men ibland har han sovit sent på eftermiddagen så han lägger sig senare. det går ju att anpassa.

2010-03-10 @ 14:47:31
URL: http://beckahbitch.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback