Idag blir det besök

Min farfmor och farfar kommer på besök idag vid tolv tiden. Dom har med sig lite frallor, ost och smör :P Mitt kylskåp gapar tomt. Snacka om att ha varit totalt ruinerad i slutet på denna månaden. Men imorgon kommer föräldrarpenningen äntligen. Är lite orolig för hur mycket det kommer bli. Niclas ger bort sina pappadagar till mig, men jag skickade in pappret lite försent. Så denna månaden kommer 7 utav dagarna gå över på lägsta nivå, vilket bara är 180 kr om dagen :-/... jaja, det går säkert bra.

Vi ska ta en sväng ner till skroten sen och kika runt. Farmor ville kolla in lite tyger tror jag. Innan dess ska jag sätta igång och städa. Fy fasen vad jag är trött på all jäkla sand som kommer in vareviga dag. Dammsuga, dammsuga, dammsuga. Man gör ju inte annat!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback