Handlat!

Nu har jag varit ute i solen länge. Började med att gå till hundgården där jag mötte upp med svärmor. Fortsatte ner till affären. Oj vad jag handlade. Behövde en heldel grejer. Vagnen var smockfull på vägen hem. Alex fick ta hand om en gurka och ett paket bröd :). Resten knökade jag in under och fyllde skötväskan. Lite tungt att köra hem, men jag fick ju rejält med motion i alla fall.

Lillplutten somnade på vägen hem och sover än ute i solen. Jag har hunnit packa upp, röja lite här hemma och slänga in en tvätt. Nu tar jag mig en välbehövlig paus!




Kommentarer
Postat av: BeckaHBitcH.se - triss i gossar

så jäkla sööt :-)

2010-03-03 @ 18:16:13
URL: http://beckahbitch.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback