Grus i ögonen...

GÄSP!

Inatt vaknade Alex klockan 3 och var hur pigg som helst! Jag la honom bredvid mig och han låg där och vände och vred sig jag vet inte hur länge. Tror till och med att jag somnade om före honom. Klockan 6.30 väckte Niclas klocka oss igen. Mys ungen min var det första jag såg när jag slog upp ögonen. Han hade vänt sig på mage och låg och tittade på mig med ett leende. Då är det härligt att vakna hur trött man än är :). Mammas älskade knyte <3

Dagen består av lite shopping. Ska bege mig till Kinna för att köpa present till Niclas syster. Hon fyller 11 år på måndag. Niclas ska dit på kalas på söndag. Tyvärr ska min mamma också ha kalas samma dag. Eftersom jag inte träffar mina släktingar lika ofta så åker jag och Alexander dit. Hälsar på Felicia på måndag istället.

Jag tänkte också leta upp en ram och gå och skriva ut lite av fotona från Alex 6-månaders fotografering till mamma. Har även beställt en annan present till henne, men är osäker på om den kommer idag :(.
Jag hade beställt den i tid. Förra torsdagen och det stod 7 dagar så skulle man få den. I onsdags såg jag att jag hade fått ett mejl där det var ett förslag på presenten och där jag skulle svara om jag var nöjd eller ville ändra. Det mailet hade jag för det första ingen aning om att man skulle få och det kom i måndags eller nåt. Jag kollar inte min jäkla mail varje dag. Nu kanske det inte hann bli färdigt så att jag får det idag. Skit i så fall! får väl skicka till mamma med posten annars, men det är ju mycket roligare att överlämna själv. Jaja, så är det.

Nu ska jag och gosungen äta frukost!


Dregglat ner sig som vanligt ;)


Kommentarer
Postat av: BeckaHBitcH.se - triss i gossar

hehe skulle haft en dreggelscarf s :-)



Trist miss det där med mailet :-/

2010-03-05 @ 08:23:37
URL: http://beckahbitch.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback