God morgon!

Fredag! Barnbidrag! =)

Jag inväntar också 550 kr från babysimmet. Jag missade så mycket, så jag skulle få tillbaka halva summan. Hon sa att hon dkulle sätta in det i början av denna veckan, men det har inte kommit. I need them! Ska ta och boka klipptid nästa vecka. Göra mig av med massa ris. Orkar aldrig göra iordning mitt trasselsudd till hår. Ska klippa bort allt slitet och göra en rejäl uppklippning. Jag hade en kompis i Anneberg som klippte mig några gånger när honn gick på frisörskolan. Jag var alltid jätte nöjd, det blev skit snyggt. Nu blir jag aldrig nöjd. Dom lyssnar ju inte på vad man säger. Jag vill klippa bort så mycket som är nödvändigt, men behålla  längden och klippa upp MYCKET. Men nä, antingen klipps det av för mycket så det blir kort eller så klipps det för lite så att det fortfarande är risigt. Vart är alla grymma, billiga, frisörer??

Kanske ska kolla in nya blomster affären på kungsfors också. Dom sålde orkidéer för 69, 90. Billigt billigt!

Nästa vecka längtar jag till en särskild, hemlig dag :). Ni ska få veta i efterhand vad jag menar ;)

Kommentarer
Postat av: Emmelie

Din födelsedag :)

2010-03-19 @ 08:30:21
Postat av: BeckaHBitcH.se - triss i gossar

Susu hon som gör allas ögonbryn (mitt emot swedbank i Kinna) är billig och bra på att klippa. Hon lyder också rätt bra när man har önskemål hehe fast jag har ju enkelt hår, vet inte om hon är lika bra på lite mer avancerad klippning som ditt hår.

2010-03-19 @ 09:38:25
URL: http://beckahbitch.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback