Fikabesök

Idag hade vi besök av Rebeckah och hennes sötis Elmer som är två och en halv vecka yngre än Alex. Mammorna drack kaffe och sedan fick pojkarna leka på golvet. Ja dom är ju inte tillräckligt stora för att leka med varandra, men dom kände och klämde lite grann iallafall. När dom blir lite större kommer dom nog leka bra ihop :)

Alex hade på sig sina nya frukt byxor idag. I LOVE THEM. Finaste Lindex någonsin haft (sedan jag fick barn iaf, har ju inte direkt kollat innan :P).

Efter besöket hade gått gick vi med på promenad till Sandvallsäng för att hämta Johannes. Våran granne Annelie gick också med sin Sebastian som är snart 5 månader. Efteråt tog vi en fika hos Emmelie. Nu sover lilleman en sväng och jag ska bara slappa. Funderade först på att sova jag med, men bäst att låta bli. Jag SKA lägga mig i tid ikväll istället... :P











Fina, söta Elmer & Alex <3

Kommentarer
Postat av: BeckaHBitcH.se - triss i gossar

Våra sötbullar :-) jag SKA också lägga mig i tid ;-)

2010-03-01 @ 18:20:49
URL: http://beckahbitch.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback