Fel, fel, fel! + Gröt

Jag talar om melodifestivalen. Jag har inte följt det ett dugg. Har aldrig hört någon låt innan heller. Igår kollade jag på finalen. SALEM VAR BÄST! Anna var bra, men hon kommer never vinna Eurovision. Salem hade haft en bra chans. Men svenska folket tänker ju inte längre än näsan räcker :). Jaja, vi får väl se hur det går.

Igår kväll skulle Alexander absolut äta sin gröt själv. Jag fick för det mesta hjälpa honom att få gröt på skeden, för han sänkte bara ner den i skålen och upp igen tom :). Han har börjat fatta iaf att gröten finns i skålen och dit ska skeden. Jag varnar nu känsligare tittare för grisiga bilder :P.









Solen skiner idag med. Jag var för övrigt trött om bara den igår orkade aldrig skriva. Sov tillsammans med Alex både på förmiddagen och eftermiddagen. Där emellan tog jag mig faktiskt ut på en promenad runt velingstorp, tar väl ca 45-50 minuter med barnvagn och hund. Det var skönt fast jag var trött.

Idag ska eventuellt mamma och pappa komma på besök. Det beror helt på hur min kära pojkvän mår när han vaknar. Lite för mycket öl och whiskey igår kväll. Toaletten är mätt och glad i alla fall ;)





Kommentarer
Postat av: BeckaHBitcH.se - triss i gossar

men SÖTA Alex då :-) duktiga storkillen nu ju :-)

2010-03-14 @ 19:43:06
URL: http://beckahbitch.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback