dagens promenad

Nu har vi varit ute i vårvädret. Tog en promenad ner till affären. Riktigt härligt ute. Solen sken och fåglarna kvittrade :P. Har varit duktig och gått en längre promenad varje dag nu. Slutade ju med träningen dum som jag är. Har varit för trött och lat helt enkelt. Men promenaderna har gett något halvkilo i resultat iaf. Jag väger nu 69,9. Yey, äntligen under 70! Vägde 67 före graviditeten, hoppas komma ner till 65, men VILL väga runt 60.

Nu ska jag göra mig iordning, åka iväg en sväng och sen blir det lite kalas hos Alex farmor, hans "farfar" Ola fyller år idag. Grattis!!


Alex skiner starkare än solen ♥

Kommentarer
Postat av: BeckaHBitcH.se - triss i gossar

Jag vill också komma under 70 NU NU NU! fan va fet jag är! Men jag har ätit vad jag velat hela mitt liv utan att gå upp ett gram så jag har aldrig lärt mig äta normalt. gah!



Alex <3

2010-03-24 @ 18:00:15
URL: http://beckahbitch.se
Postat av: Niclas

Världens finaste älskling! <3

2010-03-26 @ 13:47:00
URL: http://sverigesfinest.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback