Boring.

Bah vilken trist dag alltså. Har inte gjort mycket. Var uppe hos Emmelie på morgonkaffe. Fick besök från en föredetta arbetskamrat och hennes dotter.  Promenerade till affären. Fick besök av Alex farfar och hans gammel farmor. Suttit vid datorn. vikt lite tvätt. Inget mer.  Dagen har gått segt trots alla kaffe besök :)

Älskling kommer snart hem. Då ska jag laga lite köttbullar. Sedan kommer ju åtminstone en riktigt bra tv kväll. Dating in the dark, Desperate Housewives och cougar town. Den var by the way riktigt rolig. Mycket bättre än Christine som gick förut. Nu hör jag en liten plutt som börjar bli gnällig. Time to go do my job as a mother ;)

Kommentarer
Postat av: BeckaHBitcH.se - triss i gossar

Skulle hört av mig när jag gick till öppna förskolan men det blev så stressigt fast du kanske inte hade haft tid att hänga med ändå iofs :-)

2010-03-09 @ 19:19:04
URL: http://beckahbitch.se
Postat av: ozza

ja vissa dagar e seeega..har haft en ganska seg men ändå skön dag idag..=) imon kanske ja kommer förbi o då blir det ju liv i luckan..=) hehe kram

2010-03-09 @ 19:35:12
URL: http://ozza86.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback