Besök

Det blev så att mamma och pappa kom hit idag. Vi drack kaffe, åt middag, pratade och kollade på TV. Mest blev det busande med Alex :). Jätte trevligt att ha dom här iaf. Nästa gång vi ses är det min födelsedag. Då blir det lite kalas hemma hos dom.




Mormor fick mata

En annan gammal kär vän kom också på besök framåt kvällskvisten. Han är anledningen till att jag och Niclas träffades. Matte och jag var kompisar när jag bodde i Kungsbacka, men han har även bott i Skene och var bästa kompis med Niclas bror. På så sätt träffades jag och Niclas på en fest där Matte hade bjudit med Henke och Niclas. Jätte roligt att se honom igen. Har inte träffats på över ett år. Han ska också bli pappa i Juli. Grattis till honom, finns inget bättre :)

Ikväll blir det att se på film och ta det lugnt. Imorgon börjar ännu en ny vecka. På onsdag blir Alexander sju månader. Känns som han precis blev 6 månader, den här sista månaden har gått väldigt fort...


Kommentarer
Postat av: BeckaHBitcH.se - triss i gossar

Ja visst går tiden fort :-/ Elmer fyllde VERKLIGEN nyss 6 månader men det är redan 10 dagar sen! Imorgon ska han till sjukhuset igen för månadskontroll men det känns ju som 1 vecka sen sist.



Mysigt med lite besökare :-)

2010-03-15 @ 01:26:38
URL: http://beckahbitch.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback