Allt för min syster

Igår kväll satt jag framför datorn och grät i princip två timmar :). Såg filmen "My sisters keeper" eller "Allt för min syster" på svenska. Den var kanon bra. Handlar om en familj. Älsta dottern Kate har cancer och är döende. Hon fick det redan som liten. Föräldrarna bestämmer sig för att få ett barn genom provrör. En perfekt matchning för  Kate. 11 åriga Ana har genomgått många stora operationer och smärta för att ge blod och benmärg till sin syster. Nu behöver dom hennes njure. Hon bestämmer sig för att hon inte vill ställa upp mer. Hon går till en advokat och stämmer sina föräldrar för rätten att bestämma över sin egen kropp!

Toppen bra fin film. Jag är mega känslig för allt som är sorgligt, men gillar ändå att se såna filmer :)



Kommentarer
Postat av: BeckaHBitcH.se - triss i gossar

love it och ska köpa den :-)

2010-03-23 @ 13:06:12
URL: http://beckahbitch.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback