Typiskt!

Klockan fyra i morse var det bara att kliva upp. Då var Alex pigg, glad och tjötig! Hade gått och lagt mig klockan ett så jag var lagom pigg. Försökte få honom att somna om bredvid mig, men det gick inte. Han skulle upp och klättra på sin pappa, pussa på honom och banka honom i ryggen. Kan erkänna att jag faktiskt somnade igen i soffan. Vaknade av att han stod och petade mig i ögonen :)

Vid sex tiden fick jag honom att sova en stund till. Gick upp vid åtta. Däremellan blev jag väckt igen av Niclas väckarklocka. Nu är jag lagom pigg. Hoppas att jag kan sova en stund när Alex vilar sen. Måste ju orka med ikväll och vara på topphumör! Det tror jag nog ska gå bra :)

Niclas pappa dök upp precis när vi vaknat. Blev en kaffe med honom och Emmelie kom också ner. Trevligt, trevligt. Ska åka iväg och handla lite sen. Kött att grilla ikväll och blanddricka :)


Kommentarer
Postat av: BeckaHBitcH.se - triss i gossar

PAAAARTY!!! hahaha sicken start på dagen då ;-) kram

2010-06-18 @ 10:59:03
URL: http://beckahbitch.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback