Söndag.

Inte mycket att prata om idag. Vi har veckohandlat, grejat liet, druckit kaffe i solen oh bara varit :). Vädret idag har varit helt perfekt underbart. Lagom varmt, blå himmel och strålande sol. Alex trivs som fisken i vattnet när han får vara ute mycket. Han har börjat säga lite mer grejer nu. Vo= vovve och Bå=boll. Han pekar på dom grejerna och säger så, så jag är säker på att det är det han menar.

Imorgon jobbar jag kväll, då ska Lillemor (Alex farmor) passa honom tills Niclas kommer hem. Vi jobbar parallellt i två veckor nu. Men jag jobbar inte alla vardagar eftersom jag har helger ibland, så det blir bara barnvakt vid några tillfällen.

Nu vankas det grillat här igen!

Sommar <3

Kommentarer
Postat av: BeckaHBitcH.se - triss i gossar

ja vovve sa han väl redan härom veckan har jag för mig. det var typ en katt han troddee var en hund eller hur det var. minns du? :-)

2010-06-27 @ 21:11:53
URL: http://beckahbitch.se
Postat av: Johanna

Ja, just det. En katt var det. Han har sagt Bovve och vovv ibland också, men mest blir det bara början av ord :)

2010-06-27 @ 22:56:15
URL: http://johannasalex.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback