Men se där ja!

Solen tittade fram emellan molnen. Så underbart! Idag kommer nog bli en rolig dag. Just nu är Alex farbror Henke här. Han fick sova över inatt för han glömde nyckeln hem :P. Om en liten stund kommer också Alex gammelfarfar och gammelfarmor på kaffebesök. Efter det kommer min mamma hit. Oj va besök det blev :)

Jag, mamma och Alex ska ta en mystur till Borås. Vi ska titta på sandaler till Alex och en sulky. Har tänkt länge på att köpa det för att kunna ha med i bilen när vi ska iväg och så. Jäkligt jobbigt att packa in och ur den stora kombivagnen hela tiden.

Blir säkert fika eller mat i Borås också. Åh vilken mysig dag, det ser jag fram emot. Kameran åker såklart med. Men idag blir det vardagliga bilder tror jag, får se.

Försöker suga in allt som Niclas säger och lär mig om inställningar hit och dit och photoshop. Det är fasiken inte lätt att ställa in ljuset efter bländaren hela tiden och ändra på det ena och det andra för att bilderna ska bli bra. Men det går, jag kanske är bra på foto om 10 år. Haha! :)


Kommentarer
Postat av: BeckaHBitcH.se - triss i gossar

ååå vilken mysdag avis :-) jag vill också äta i Borås och shoppa sandaler :-P hahaha Elmer behöver iaf ett par.



ha det gottigt :-)

2010-06-24 @ 10:30:32
URL: http://beckahbitch.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback