men åh!

Fasen, orka vara förkyld mitt i sommaren. Jag blev så jäkla tät i näsan ikväll på jobbet. Det är det värsta jag vet. Mår illa och får kvälvingar när jag inte kan andas ordentligt. Blääää!
Hoppas inte det varar länge den här gången. Så tungt och segt att jobba när kroppen är sjuk och inte orkar egentligen.

Idag fotade jag våra små fågelungar som bor under vårt tak. Tror jag fick till lite fina bilder. Har inte hunnit lägga in dom än. Förhoppningsvis hinner jag med det någon gång efter jobbet imorgon. Jobbar 7.30-14.

Vad tråkig man känner sig när man börjat jobba igen. Har ju inget kul att skriva, inte ens om Alex för jag har inte träffat honom på hela kvällen. Vi busade lite när jag kom hem förstås. Hans nya favoritlek är slänga sig baklänges i soffan eller sängen :). Helt galen är han ungen, bara "ramlar" bakåt med flit, sätter sig upp igen och riktigt trycker ifrån för att snabbt ramla bak igen. Söta galenrumpa!

Bäst att gå och lägga sig i tid. Ska bli intressant att få upp Alex klockan sex imorgon. Han går vanligtvis upp vid åtta.

Gnight!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback