hmmm

Jag som trodde igår att rutinerna för Alex hade ordnat upp sig. Det tyckte tydligen inte han var alls bra. Klockan halv ett fick jag äntligen han att somna igen efter att ha lagt mig med honom , släkt lampan och låtit honom vrida och vända sig tills han somnade. Pust! Vi gick upp halv tio idag. Nu ska han hållas vaken till mitt på dagen så får jag försöka igen.

Är lite oroad över detta när jag ska börja jobba igen. Kommer ju vara helt död om han ska vela och vara vaken så sent på kvällarna. Niclas får ju såklart ta hand om det, men jag är extremt lättväckt och kommer ändå störas av det. Jaja, får se hur det går.

Igårkväll fixade jag all disk och plock. Att för en gångs skull vakna och inte behöva tänka på städning är helt underbart kan jag lova :).

Nu ska jag ta en kaffe hos min kära Emmelie!

Kommentarer
Postat av: BeckaHBitcH.se - triss i gossar

det är såå jobbigt när rutinerna slås upp och ner när man tycker att det är bra.



åh disk och plock har jag INTE gjort ...på flera dagar. DÖDEN! jag kanske orkar idag annars får jag passa på när killarna är hos mathias imorgon.

2010-06-12 @ 13:12:30
URL: http://beckahbitch.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback