Hemma igen

Har haft en mysig dag hos mamma och pappa och i Kullavik på studentkalas. Vi fick jättegod mat. Färskpotatis, sallad, olika sorters skina och rostbiff. Efterätten bestod av kladdkake muffins med en klick färgad grädde. Jag fuskade och åt en, MEN, jag drack inte läsk eller åt tårtan så lite duktig var jag ändå. Men kalas är ju ändå lite undantag tycker jag.

Alex var fantastiskt snäll och glad som vanligt. Han charmade allihopa och stal lite uppmärksamhet :P.

Sov över hos mamma och pappa sedan. Orkade inte köra hem. Vi tittade på TV och åt lite äggröra och smörgås till kvällsmat. Är jätte härligt att åka till dom ibland och Alex gillar också all uppmärksamhet han får. Jag vet inte hur många nu som frågat: "Är han alltid såhär glad". Ja det är han faktiskt. Precis som alla ungar blir han tjurig ibland när han är trött eller gråter när han slår sig, men annars är han faktiskt väldigt glad och charmig av sig. Jag är lyckligt lottad! ♥

Idag lärde sig ungen att klättra i trappor också. Han var jätteduktig på det. Han är väldigt försiktig när han gör saker. Klättrade flera steg upp i lugnt tempo och kollade hela tiden vart han skulle. Nu får mormor och morfar införskaffa grind till trappan för dit dkulle han såklart hela tiden.

Jag har massa mer att skriva, men tar det senare, ingen som orkar läsa massa babbel :P

Kommentarer
Postat av: BeckaHBitcH.se - triss i gossar

är så glad att du kom iväg :-)



Ja han är verkligen "säker" alex när han gör saker typ går och sånt. stadig som sjutton. Elmers motsats. elmer är hafsig och slafsig och gjord av gele hehehe :-)

2010-06-04 @ 18:13:12
URL: http://beckahbitch.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback