Hej hopp!

Alex väckte mig klockan 5 imorse. Fick välling och somnade om så jag kunde sova en timma till. Måste varit riktigt trött för klockan ringde i en kvart innan jag vaknade :P.
Eftersom både Alex och Niclas är förkylda så har Niclas varit hemma med honom dom här dagarna så han har slupit barnvakt, men imorgon ska han passas halva dagen och sen även kvällen. Vi ska på bio med Maria och Fredrik, äntligen ECLIPSE!

Blev färdig tidigt på jobbet idag och var hemma redan klockan ett. Alex låg och sov och gör fortfarande nu en timma senare. Hoppas han vaknar snart så jag får pussa på honom. ♥





Kommentarer
Postat av: BeckaHBitcH.se - triss i gossar

hahaha ljuvliga bilder :-)

2010-06-29 @ 14:31:04
URL: http://beckahbitch.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback