Halvlek

Så har halva juni bara försvunnit, helt bortblåst bara sådär *poff*. Fan va tiden går fort. Jag börjar jobba på söndag, jobba... Ska bli roligt att komma iväg, men åh vad jag kommer sakna alla goa morgonstunder med min prins ♥

Har tjötat med morsan i telefon typ en timme nu på kvällen. Mycket skit att snacka om :). Alex somnade nu för en stund sedan. Jag ber till gudarna (som jag visserligen inte tror på ett smack) att han inte kommer vakna igen.

Undrans om kan tigga till sig den där massagen idag. Värker allt i axlarna och ryggen efter mitt rockringande idag. Skit va det är skitjobbigt. Man är helt slut i midjan efter bara några minuter. Kan ju hoppas att det hjälper så småning om.

Ha en trevliger kväll!!

Kommentarer
Postat av: BeckaHBitcH.se - triss i gossar

Yey! Pörr! ;-) om han inte vaknade nu då :-P



Ja var tog juni vägen??! jag väntar ju fortfarande på att sommaren ska BÖRJA :-/

2010-06-15 @ 22:04:22
URL: http://beckahbitch.se
Postat av: sania claus ★ - MODEBLOGG

sv: tusenmijloner tack =)

2010-06-16 @ 00:32:12
URL: http://www.saniaclaus.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback