Fotat lite

Lekte lite med kameran ute på gräsmattan nu på eftermiddagen. Här är några av bilderna.





Tog en promenad med hunden senare, men orkade inte ta med mig kameran. Jag märker hur förändrat man ser på allting sedan man började fota. Ser sig omkring på precis allt och tänker på vilken bild det skulle blivit. Spelar ingen roll vad, blommor, buskar, kossor, ogräs, skjul, lyktstolpar, you name it! Man tänker på det hela tiden och ser allting på ett helt annat sätt. Ett positivare sätt faktiskt. Allt blir fint på sitt lilla vis. Härligt!

Kommentarer
Postat av: BeckaHBitcH.se - triss i gossar

Ja visst är det så :-) så har jag tänkt i några år, sen mitt intresse för att fota vaknade men det är ju värre nu när man har en riktig kamera :-P

2010-06-27 @ 09:24:22
URL: http://beckahbitch.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback