Fastnade.

Igår tänkte jag att jag skulle sitta en liten stund och leka med bilderna. Men nu fungerar jag så att har jag bestämt att jag ska göra något så måste jag bli klar med det. Vilket resulterade i att jag inte var i säng förän klockan ett. Alex vaknade klockan sex imorse. Måste verkligen skärpa mig. Behöver mycket mer sömn än jag fått senaste tiden.

Vi tog en promenad bort till Shell och runt, sedan blev det en kaffe på ballkongen hos Emmelie. Solen skiner idag, ska försöka vara ute och fota lite senare. Just nu är gräsmattan fortfarande våt.

later!






Min vackra mamma ♥

Kommentarer
Postat av: BeckaHBitcH.se - triss i gossar

Fin bild <3 och guud vad du är lik henne. bara lite yngre :-)

2010-06-21 @ 16:34:31
URL: http://beckahbitch.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback