Dagen idag.

Beckah kom tillbaka bara en stund efter pojkarna somnat. Så vi tog oss en kaffe och tjöta lite. Efter en stund dök Maria upp också. Tog en promenad tillsammans med henne, Annelie, barnen och hundar.
Efter det var Maria snäll och hjälpte mig färga håret. Blev en Mörk violett färg. Verry Nice. Kommer väl se sådär ut på partyt imorgon, färgen har inte försvunnit riktigt från huden än, men det gör inget :)

Alex sov mellan kvart över fyra till halv sju på eftermiddagen, men helt otroligt nog lyckades jag lägga honom nu vid tio. Hoppas att han fortsätter sova. Har varit ute mycket idag också, så han är nog trött.

Ikväll har Niclas högtryckstvättat plattorna i trädgården och jag har grillat fläskfile. Lika gott som vanligt.
Nu ska vi bara ta det lugnt och inte göra nåt!

Jaha, det var visst en liten gumma några gårdar bort som skriker efter mig. Bäst att lyda order! ;-)

Oså några bilder på sötisarna idag ♥












Kommentarer
Postat av: BeckaHBitcH.se - triss i gossar

Elmer provsmakade lite grejer ser jag :-P hahaha



Hörru du blev skitsnygg i håret!



Tack för nattsällskap med kaffe och tjôt <3 :-)



Pözz

2010-06-18 @ 01:08:33
URL: http://beckahbitch.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback