Dag 1

Japp, idag startar sockerfria månaden. Ska verkligen försöka nu första månaden att undvika ALLT godis och annat sött. Vill se vad det ger för resultat och sen kan man ju unna sig ibland, annars är det ingen mening att leva :P. Hmmm, kanske lite socker på jordgubbar då med :D

1 Juni
Startvikt: 69 kg
Midjemått: 95 cm (gah!)
mätte på det fetaste stället och över höfterna. Före graviditeten var måttet 88 cm. Jäkla Mage!
Men nu ska det bort!

Tog en morgonpromenad med Bamse på 20 min.  Kommer nog bli varmt idag så får se om det ens går att ta en långpromenad mitt på dagen.

Jag ska inte ställa mig på vågen igen förän månaden är slut. Dom där små hektorna hit och dit är inget roligt att se, nästa gång vill jag se ett rejält resultat på vågen :)







Kommentarer
Postat av: Emma Siljeholm - att bli en egen familj

Köp en rockring och börja rocka! De ger en snygg midja tillslut:)

2010-06-01 @ 12:42:09
URL: http://emmasiljeholm.blogg.se/
Postat av: Emmelie

Jag é på jag med :9 ska mäta mig nu

2010-06-01 @ 12:49:26
Postat av: Nina Ruthström - bloggar från spinnsidan

Fiiiin bebis i kommentarrutan.

Ett liv utan socker??? Otänkbart för mig.

Hur går det? Hur klarar du det?

2010-06-01 @ 20:43:16
URL: http://bloggande.ninaruthstrom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback