Boring i know!

Inte direkt någon rolig blogg just nu, jag vet. Men jag har kastats tillbaka till verkligheten. Jobba, vara vuxen och tjäna egna pengar och inte få dom på kontot från staten, haha :)

Efter jobbet idag blev det snabbt hem, vila en stund och sedan duscha och göra sig iordning. Begav oss till Borås vid fyra tiden. Gick till bion för att hämta ut biljetterna, men den hade inte öppnat än. Tog en titt inne på H&M under tiden. Köpte en tröja till Alex där det står "CAN´T HELP BEING SO CUTE" Vem passar det bättre på än honom?? ;-) oså fick han ett fempack strumpor också.

När biljetterna var hämtade gick vi vidare till Subway för en megamacka! Tog med Bacon, skinka, kalkon ost och massa sallad. Smaksens var det.

Och sen till kvällens höjdpunkt ECLIPSE! Den var skitbra såklaaaaaart, MEN inte lika bra som dom andra två, men jo det är twlight, det bara ÄR bra :). Maria som har fuskat och läst böckerna (hon kunde inte motstå frestelsen :) säger att den fjärde filmen (och femte eftersom fjärde boken ska delas i två filmer) händer det mycket mer. spännande. Synd bara att den kommer 18 november 2011... SUCK! nästan så att man lika gärna kan läsa boken nu, för man komme inte minnas allt. Fast näääää, jag vill inte veta vad som ska hända heller. Mycket roligare att uppleva det på film.

Alex har blivit passad av sin farbror Henke ikväll. Har såklart varit hur snäll som helst och när vi kom hem klockan nio låg han och sov. Knappt hunnit träffa honom alls idag, men nu är jag ledig i två dagar, då ska vi umgås och mysa massa!


Kommentarer
Postat av: BeckaHBitcH.se - triss i gossar

ses nån dag? :-)

2010-06-30 @ 23:19:46
URL: http://beckahbitch.se
Postat av: BeckaHBitcH.se - triss i gossar

Jag ska till BVC 9:30 imorgon, kan komma förbi hos dig efteråt? :-)

2010-06-30 @ 23:30:35
URL: http://beckahbitch.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback