Blixt och dunder!

Här har det visst satt igång med åskväder. Rejäla blixtar och grova smällar! Mysigt tycker jag :)
Har haft en så härlig dag idag efter jobbet. Satt hos grannen Helena och drack kaffe, tog en liten sväng med vovvarna och sedan åkte vi till Visko och köpte solbrillor. Alex tog en promenad runt Assberg med Helenas kille Johan så länge.

När vi kom tillbaka tog jag fram Alex lilla pool så han fick bada. Där satt han läääääääänge och plaska!
Sedan kom Emmelie och Johannes, då ville han såklart också bada i poolen. Tog lite bilder, men har inte orkat lägga in dom än.

Niclas kom hem med kinamat så jag slapp laga idag, gött för jag hade diskat, dammsugit och tvättat också.

Nu ska trött Johanna lägga sig. Imorgon är det jobb igen!

Bye bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback