Alex och så.

Dagen har varit seg får jag säga. Tog en promenad med Maria runt velingstorp. Efter det käka vi körv :P

Framåt eftermiddagen följde vi med Emmelie och Johannes bort till Elinor (Hannes mormor). Vi drack kaffe och ungarna lekte utomhus. Alex fick så klart gunga lite också, han älskar det. Idag lät jag honom gunga på min rumpa och han skrattade så han tjöt. Lilla sötkorv busen min.

Han är en jäkel på att klättra och greja. Kan utan problem ta sig ner för höga kanter. Han går ner med huvudet före, men han är otroligt lugn och försiktig när han gör sådant. Slår sig aldrig. Idag klättrade han i sin gåvagn, satte sig ner i den, ställde sig upp på knä igen och klättrade försiktigt ur. Jag trode han skulle ramla framstupa för han stod med händerna i golvet och smalbenen på kanten av gåvagnen, men nej han fixade det. Dutti pojke!

Nu ska vi strax se på film jag och älskling och hans bror. Ska se Alice i underlandet.Alex somnade vid halv åtta så jag hoppas inte han stör friden för oss.

Trevlig kväll!



Kommentarer
Postat av: BeckaHBitcH.se - triss i gossar

Var filmen bra?

2010-06-23 @ 23:56:42
URL: http://beckahbitch.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback