Tiden flyger

Fasen var dagarna går fort ändå. Tjoff, tjoff så har en vecka hit och dit gått. Ja det är bara att rida med vågorna :)

Jobbat idag 7-16. Allt flyter på nu som det gjorde innan jag slutade. Har helt kommit in i arbetet och tiderna igen. Skönt det. Bestämde idag att jag ska med några jobbarbrudar till societen i augusti. Slagertorsdag. Var på det förr förra året och hade skit kul :)

När jag kom hem gick jag ut med Alex. Gud vad det är underbart att se honom när man kommer hem. Pussar ihjäl honom ;). Vi lekte i sandlådan och gick in en sväng hos grannen Annelie och hälsa på lilla Sebbe.

Niclas pappa kom sedan för att dom skulle fixa med våran diskmaskin som stått i förrådet i ett och ett halvt år. Tog ut den på gräsmattan och körde den med trädgårdsslang genom fönstret. Var säkrast att kolla så den fungerade utoimhus.

Sedan lagade Niclas mat och jag har nyss nattat Alex.

Nu blir det slappa för hela slanten. Ännu en jobbdag imorgon...


(Jag har lagt till så jag kan blogga via mobilen, kanske dyker upp nåt inlägg imorgon :)

Kommentarer
Postat av: Natalie - It's all about attitude

Vilken läcker blogg du har :D

och jätte fin design för övrigt!

2010-07-07 @ 01:09:06
URL: http://nataliedahlberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback