Solen...

är en annan anledning till att bloggen inte blir så uppdaterad. Har varit ute precis HELA dagen. Mestadels har vi varit hos grannen H och spelat kort, druckit kaffe, solat ooch tjötat. Jag och grannen S tog en promenad til apoteket också. Alex har badat i sin lilla pool i två omgångar. Han älskar att bada. Plaska och skvätta och klättra i och ur. Varit riktigt mysigt idag får jag säga.

När älskling kom hem käkade vi middag och sen gick jag och Alex ut på gården igen. Han sov mellan kvart över fem till sex vilket är alldeless för sent egentligen så jag hoppas på att lite utelek till ska ha tröttat ut honom. Har precis lagt honom med en flaska välling. Hoppas att han somnar.

Tog inga bilder idag, men här är från igår. Hade tagit upp Alex ur badet och klätt på honom, men han ville visst bada mer, så det blev med kläderna på :).






Kommentarer
Postat av: Emmelie

Sötgrisar

2010-07-01 @ 22:33:57
URL: http://emmeliejohannes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback