snabb bloggis

Tar mig en minut till att blogga lite snabbt. Har ju varit på jobbet HELA dagen. Åkte hemifrån halv sju imorse och var hemma halv tio ikväll. Det har varit en bra dag. Jag och Emmelie har jobbat ihop och gått på dubbelrundor ihop. När vi hade rast åkte vi till Lilla Horreds sjön och svalka av oss.

Min lilla plutt var vaken när jag kom hem. Lägenheten är hur varm som helst så jag tog med honom ut en stund. Sedan tog vi ett bad ihop och nu ligger han.

Stackars Niclas har varit trött idag. Han gick och la sig vid ett tiden inatt och Alex (som vanligtvis sover till  8-9) fick för sig att vakna klockan fyra och ville gå upp. Vid niotiden fick han gå till Farmor och bli passad lite så Niclas fick vila. Han var bannemej vaken från fyra på morgonen enda fram till ett tiden.

Nu ska jag snart sussa kudde jag med, jobb imorgon igen tidigt.

God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback