jaha

Snart dags att åka. Steker lite äcklig falukorv och Makaroner att käka senare på jobbet. Måste ju äta något och det alternativet finns hemma. Alex somnade strax efter elva och sover fortfarande. När maten är klar får jag väcka honom. Promenera med Bamse och sedan lämpa över dom till svärmor. Åh vad jag hade velat stanna hemma idag. Solen skiner och jag hade velat mysa med familjen ikväll när Niclas kommer hem. Men, men, lite mys hinns väl med när jag kommer hem. Sedan har jag hela helgen ledig plus måndag. Ska bli skönt.

Tänkte åka och bada i sjön med Alex imorgon. Ska bli mysigt. Jag hoppas Niclas tänker följa med så det blir en familjedag på stranden :)

Nä fy nu är det bråttom!


ÄLSKA ♥

Kommentarer
Postat av: BeckaHBitcH.se - triss i gossar

Sååå jäkla sött med tänderna :-D

2010-07-10 @ 00:24:20
URL: http://beckahbitch.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback