Förmiddagen

Spenderat hela förmiddagen ute på en annan gård. Grannen Marika kom också dit med sin dotter Filomena. Alex och hon fick gunga. Vi blev bjudna på kaffe utav Emmelies mamma och senare kom även Beckah med ungar ut. Utomhus är bra, Alex har varit helnöjd hela tiden. Synd att vi inta har gungor på våran gård, han tycker det är jätte skoj.

Nu sover han middag och jag tänkte sätta mig bekvämt och börja läsa Ljudet av ditt hjärta (Eclipse), svenskar är sämst på att hitta på egna titlar. I vilket fall, nu när jag har sett filmen kan jag hugga in på boken.
















Kommentarer
Postat av: BeckaHBitcH.se - triss i gossar

Gullungar <3 :-)

2010-07-12 @ 20:54:53
URL: http://beckahbitch.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback