Andas ut.

Jag har haft sån ångest idag. Ekonomisk ångest. Gått och undrat hur jag ska kunna tanka, köpa mat och cigaretter. Ja, jag vet att cigg inte går före nåt annat, men så tänker inte en rökare. Niclas har väl kvar iof, men JAG vill ha pengar på mitt konto. Jag måste ha kontroll, även om jag inte behöver dom till något, så ska det finnas bara.

Men, så hade jag sådan tur idag att jag vann 1400 kr på en bingosida. Man borde väl inte spela heller när man har lite kvar, men jag chansade och vann. Skönt. Nu kan jag andas ut.

Imorgon jobbar jag kväll. Ska bli mysigt att gå upp med lillpluttas imorgon :). Saknar han som fasen när jag jobbar. Älskade underbara Alexander, vad vore jag utan dig?

Night.

Kommentarer
Postat av: BeckaHBitcH.se - triss i gossar

Åh grattis gumms :-) kram

2010-07-07 @ 23:43:37
URL: http://beckahbitch.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback